Get social. Social smart!

Pasiunea mea pentru social media a inceput demult, de cand am descoperit facebook-ul. Nu stiam ca se numeste social media atunci. Stiam doar ca un site care aduna toata planeta la un loc trebuie sa fie un instrument de promovare fara limite. Nu stiam cum, dar stiam ca trebuie sa aflu.

Desi initial am jucat Mafia Wars, ulterior mi-am dat seama ca Fb imi va fi folositor in masura in care il voi seta sa-mi genereze informatia de care am nevoie. Am cautat pe net top 100 de persoane cu influenta in social media si le-am dat follow. Asa am ajuns sa o citesc pe Mari Smith (top facebook marketing expert), de la ea am aflat de Social Media Examiner si de toate ghidurile de incepatori in ad-uri si postari pe facebook. Apoi am gasit blogurile romanesti si oamenii din spatele lor. Am mers la seminarii gratuite care se organizau dupa birou si in care mai auzeam de o carte, un concept si ceva despre care ar trebui sa caut pe google. Am descarcat e-book-uri si le-am citit in metrou. Vreo 2 ani.

Am invatat singura cam tot ce stiu. Doar ca aveam nevoie de o confirmare ca ceea ce fac este ok. Si simteam ca sunt niste tips & tricks-uri pe care doar oamenii din agentii le stiu. Si asa am ajuns sa fac un curs intensiv la Spada si sa-mi raspund la toate intrebarile. Ba mai mult, am hotarat atunci sa invat si despre LinkedIn, datorita lui Daniel.

Imi aduc aminte ca in ziua in care am participat la cursul Social Media Esseentials am primit cadoul domeniul smarketing.ro si am stiut ca voi continua sa invat despre social media. Mi-am promis atunci ca voi scrie si voi impartasi cu cei interesati ceea ce stiu si am invatat, asa cum trainerii de la curs ne povesteau din experienta lor faina. Nici nu a fost un curs, au fost discutii la cafea. Si pizza 🙂 Multumesc Alexandru Negrea si Andrei Rosca si mult succes cu Social Smarts – god knows we need it!

Pentru mine social media este un hobby. Inca invat si ii citesc pe oamenii astia si mi se pare ca nu am niciodata timp sa fiu la curent cu totul. Poate peste alti 2 ani va fi altceva. Pana atunci…

…va recomand sa mergeti la cursuri nu neaparat pentru a deveni specialisti in social media. Ci pentru ca atunci cand lucrati cu o agentie sau un freelancer sa vorbiti aceeasi limba. Am vazut multe bugete “aruncate pe geam” doar pentru ca managerii nu stiau ce sa ceara intr-un raport sau ce sa urmareasca intr-o strategie de social media marketing. Informatia este singurul antidot al ignorantei. Si zau ca nu musca!

Eu v-am dat link-uri catre ei, acum voi alegeti daca vreti sa-i cititi sau sa-i cunoasteti. Sunt mai prietenosi decat par, va asigur 🙂

No Comments Yet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *